Tuesday, May 24, 2005

توي هير و وير که از يک طرف مادر بزرگم از تهران زنگ مي زنه مي گه من راي نمي دم اگر هم بدم به هاشمي راي ميدم" و خالم هم از اون طرف تا خبر دار شده که من گفتم" معين" زنگ زده که" شنيدم خيانت کار شدي و مي خواي راي بدي!" از طرف ديگه يک سري بچه ها زودي به نتيجه رسيدند که اينها همش بازيه و از اون طرف هم بعضي آدم حسابي ها گفتند که اگه معين مرد ميدونٍ بايد اين حکم حکومتي را رد کند و بعضي هم گفتند مي تونه رد کند ولي باز هم شرکت کنه. خلاصه توي اين هيرو ويري من بايد تا فردا صبح بيدار بمونم و اين مقاله درسي را تمام کنم و در ضمن اميدوار باشم که هر تصميمي مي گيريد در عرض ۴۸ ساعت با اتحاد و نظر اکثريت بگيريد و بعد هم زن و زنونه و مرد و مردونه پاش وايسيد. در هر حال اين جريان بسته به نحوه برخورد معين مي تواند به نفع يا ضرر اصلاح طلب ها تموم بشه ولي فعلا تمام اخبار روي معين مي چرخه که خودش خوب است. اين جمع بندي بسيار مناسبي است