Tuesday, May 03, 2005

خواستگاری نازلی کاموری از قاضی مرتضوی

با توجه به اوضاع طوفانی احساسات بنده و نبود حوصله دنبال لینک دادن به یک مطلب با حال می گشتم که پای مطلب سوزناک امید معماریان یک کامنت پیدا کردم از هیچ کس نه جز نازلی الملوک! آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم! اين نازلی خدا چی کار کرده ور داشته توی قسمت کامنتهای اميد نوشته: اميد آقا، شما که اشک ما را در آوردی. اول ميخواستم بهت پيشنهاد ازدواج قلابی بدم که بيای يک جای آروم. بعد پيش خودم گفتم که بابا آدم کار خير رو برای صواب الهی اش ميکنه. وسط این همه فعال سياسی خوشتيپ ترين رو انتخاب کردی....این يکی رو ديگه خدا نميذاره به حساب صواب. برای همين تصميم گرفتم از همين وبلاگ شما به جناب مرتضوی پيشنهاد ازدواج بدم، تاکه ایشون زندگی گوهر بارش را در کنار من در يکی از دهات کانادا سپری کنه و اینقدر موی دماغ روشنفکران ایرانی نشه. با توجه به ريخت و قيافه مرتضوی مطمئن هستم که این کار خير من مورد قبول درگاه حق قرار خواهد گرفت. شما پيشنهاد من را به گوشش برسانيد