Friday, June 24, 2005

تبريک مي گم به تحريميهاي عزيز و احمدي نژاد آدم کش. بدبخت شديم رفت. همه چيز تمام شد. ريس جمهور آدم کش و قرون وسطايي نداشتيم که پيدا کرديم. جورج بوش هم بهانه کم داشت که آن را هم پيدا کرد. حالم از آدمهايي که هميشه هر وقت همه چيز به گند کشيده مي شود مي گويند: "ديديد من از اول گفتم" به هم مي خوره و به همين دليل حالم از خودم هم به هم مي خورد چون به همون سبک مي خوام بگم: ديديد گفتم...آهاي تحريمي ها ديديد گفتم؟ آهاي اون هايي که مي گفتيد اينها همش بازي است و هاشمي مي خواد همه را بترسوند که خودش با راي بالا انتخاب بشه؛ ديديد گفتم....دلم براي اين همه سال تلاش مي سوزه...انگار همين ديروز بود..يادمه صبح کله سحر بلند شدم مصاحبه رييس جمهور خوش صحبتم را با سي ان ان ببينم که چگونه احترام جهانيان را برانگيخت. خاتمي ضعيف و دوستاشتني من! از همين لحظه دلم براي روزهايي که احساس غرور و افتخار را در دل زنده کردي تنگ شده است. اين دکتري!!! که دکتر کاظم سامي را وحشيانه کشت امروز جايگزين توست....دلم براي اصفهانم تنگ است...دلم براي ايرانم مي سوزد