Thursday, June 09, 2005


فوتبال- راي- اروپا
آقا چند تا چيز را تندي بگم. اولا خيلي حال داد ديروز.هم خود بازي هم توي خيابون ريختن جوونهاي تورنتويي بعد از بازي که غير از معضل پرچم که نازلي در موردش حرف زده و البته من با اينکه پرچم شير و خورشيد دستم نمي گيرم ولي فحش اين دو دستگي را به رجايي و بقيه آدمهايي که به اين طرح علي رغم مخالفت مهندس بازرگان توي شوراي انقلاب راي دادن مي دهم. راي دادن به معين هم که براي هزارمين بار خواهش ميکنم فراموش نکنيد. اگر اينور دنيا هستيد و حال و حوصله رفتن به سفارت را نداريد دست کم به فاميل ها و رفيقاتون توي ايران زنگ بزنيد و تشويقشون کنيد که راي بدهند به معين. اگر در تورنتو هستيد که با ياسر تماس بگيريد که اتوبوس داره پر ميشه. يکي دو تا گفتگو هم با راديو فردا کردم اين چند روزه که آخريش را مي گذارم اينجا که اگه خواستيد ببينيد. در ضمن من خودم شنبه دارم مي رم اروپا براي ۲ هفته ولي اونجا حتما راي مي دم. سعي مي کنم از اونجا هم بنويسم