Wednesday, June 22, 2005


تحریم, ترحیم آزادی شد

پاريس هستم و همين چند کلمه را هم از مک دونالد که اينترنب بي سيم!! رايگان دارم مي نويسم. آره عزيزم من شوک شدم از اين نتايج و هنوز هم باورم نمي شه که قاتل دکتر سامي ۵ ميليون راي آورده باشه. ۳ ميليون دکترمعين که ديگه بماند. همزمان بنده آمادگي دارم-بر خلاف تحريمي هاي عزيز که نه تنها اشتباه خودشون را نمي پذيرند بلکه مي روند تا دست در دست احمدي نژاد آدم کش؛ ملت ايران را از اين هم بدبختر کنند؛ - بپذيرم که ما و خيلي از اصلاحطلبان با احتساب تقلب هاي سيد خامنه اي؛ بيش از حد اميدوار بوديم که مردم کشته مرده دمکراسي هستند....وابستگي هاي قومي و شعارهاي عوام فريبانه هنوز خيلي توي اون جامعه اثر داره. به هر حال اين برگ راي من که در سفارت ايران در بروکسل به صندوق پر سوراخ راي انداختم. کاري به هيچي ندارم ديگه ولي بدونيد که آمدن احمدي نژاد يعني حمله آمريکا به ايران