Tuesday, April 19, 2005

بچه هاي تحکيم امروز بيانيه دادند که در انتخابات شرکت نمي کنند. من شخصا اينکه از هيچ نامزدي حمايت نکنند منطقي مي دونم ولي اميدوار بودم با انتخابات فعالتر از اين حرفها برخورد کنند. من اصل بيانيه را هنوز نديدم فقط خبرش را توي تارنماي راديو فردا ديدم. البته فکر کنم يک کمي اين بيانيه واکنش است به گنده گوزي هاي يونسي که غلط زيادي کرده و گفته هر کي انتخابات را تحريم کند بر انداز است. من خودم با تحريم کاملا مخالفم و اگر دکتر يزدي تاييد بشود بهش راي مي دم و اگر نشود هم به معين. اگه هر دو رد صلاحيت بشند مي رم راي سفيد مي اندازم. ولي با همه اين حرفها اگر کسي فکر مي کند که بايد تحريم کرد اين حداقل آزادي ست که هم تحريم کند هم اين نظرش را تبليغ کند. حتي توي عراق هم اين حق را برسميت شناخته اند. الان فرصت بسيار خوبي است که دکتر معين اين حرف يونسي وزير اطلاعات را محکوم کند.(الان متوجه شدم که راديو فردا خبر را از صفحه اصلي خارج کرده